Rek.+ Hayvan barınak

Yasaklı Site

11 Nisan 2013 Perşembe

Fatma Tunca Şiirler-4



HASRETİNİ  ÇEKİYORUM 

Senin  için  yanıyorsam  kimene. 
Geceyle  gündüzü  bir  ediyorsam kimene. 
Adını   dilime  türkü diye   dolamışsam. 
Uyumuyor   yemiyorsam kimene. 
 Aşkından   şair   olmuşsam. 

Hep   onu   düşünüyorum  kimene. 
senin   için ölüyor  Seni  senden  çok seviyorsam
sanane   içimdeki  yaraları   senin içindir  seviyorsam 
İkimizden   birini  seviyorum   içimizden ayrılık . 
hasretini   çekiyorum  yalnızlığını  içime sığdıramıyorum. 
2- 7- 1995 - 15-30 


SENİ   SEVİYORUM 

Sen   beni   seviyorsun. 
Ben  seni   sen  beni  özlüyorsun. 
Ben  seni    ben   hasret  yanıyorum. 
Sen    yanıyorsam sen  mecnun  ben leyla. 

Senin    vaktin  geçmiyor. 
Ben   dakikaları   asır  sayıyorum. 
Sen   gece  zor  diyorsun. 
Ben   seninle  olmayan geceye. 

Lanet   ediyorum  sen içiyorsun ben içmiyorum. 
Bak  kollarında   sabah   olmayan 
Güne gün  demiyorum . 
Sen  seviyorsun   Ben  ölüyorum. 
Hani  sen  nerdesin. 
2- 7- 1995  21- 10

DENİZİN    BAKIŞI 


Gözlerin   denizi  seviyorum  bakışın. 
Rüzgarı   seviyorum . 
Saçlarımı   okşayışın. 
Baharı  seviyorum. 
Kolların. 
Hele yağmuru. 
Öpüşün  soğu seviyorum. 

Sımsıcak   göğsüne  sokuluşum. 
Çiçekleri  kuşları  seviyorum. 
Korkuyorum   bir tanem . 
Sensizlikten  korkuyorum  sevilmemekten . 
Hasretim ayrılıktan  karanlıktan  korkuyorum. 

Yüreğimi    burkan  hüzünden. 
Haber  alamamaktan. 
Beni  öpmemenden. 
Korkuyorum sevmemenden . 

Korkuyorum   karşılıksız aşk tan 
Korkuyorum  ihanettten  aldatılmaktan . 
Tekrar  katlanamıyacak   acılardan . 

Yoksulluktan. 
Terkedilmekten. 
Sensiz  yaşamaktan . 
Sana doymadan   ölmekten  korkuyorum . 
5- 7- 1995- 20- 30


DÜŞLERİN  KURUCUSU

Bir  düş kuruyorum. 
Kendi  dünyamda. 
Sen  ve  ben. 
Geceyle  gündüz  hiç farketmez. 

Ne  senin  ellerini tutacak  başkası. 
Ne benim   kıskanacağım  kimse. 
Bazen  anam  bazen  babam . 
Her  şeyim  sen  orda. 

Bir  ada düşlüyorum. 
Deniz gökyüzü   martılar. 
Birde  sen . 

İster    dünya  dönsün. 
İster   saatler  dursun . 
Güneş  doğmasada  olur. 
Bir sen   birde  ben . 
6-- 7- 1995 3- 40 


SENSİZ   GEÇEN  GÜNLERİM 

Öfkeleyim   yokluğuna. 
Seni  götürürüm  otobüse trene. 
Öfkeleyim   sensiz   geçen  onca yıllara. 
Öfkekeleyim seni  benden ayıranlara. 

 Koparır  odana. 
Geceye  doğan  günde  öfkeliyim. 
Yağan  yağmura  açan  çiçeğe. 
Kuşlara da  öfkeliyim.

Beni  doğuran  anama. 
Kör  talihimide  öfkeliyim. 
Bozuk  düzene. 
Kırık dökük  hayatıma. 

Ağaran  saçlarımı da  öfkeliyim . 
Beni  sensizliğe mahkum  ettiğin için. 
Sanada   öfkeliyim . 
6- 7 - 1995-  5*30


ELLERİMİ  TUTUNCA 

Gideceğin  yere. 
Bela olur  diye götürmedin. 
Koyu  verdin  yayan  yapıldık. 
Hayat yolunda. 

Anam   babam  kardeşim. 
Her şeyim  dedim. 
Engel    olurum  diye  götürmedin . 
Ellerimi  tutma.

Sıkı, sıkı  sarma. 
Ayrılmam  dedim. 
El  sallayan  sen  oldun. 
Gözlerinden  öpme. 

Ayrılık  olur dedim . 
Beni  dağlar ardına   atttın. 
6- 7- 1995- 8-00






Share
Bizi Takip Edin

Hiç yorum yok: