Rek.+ Hayvan barınak

Yasaklı Site

25 Temmuz 2014 Cuma

Fatma Tunca Özgüç Şiirleri-14



                                               



 SÜRGÜNDEYİM
Kader sürgüne göndermiş bir kere
Yazın bu, çilen bu
Mahkûm etmiş
Ömür boyu sevmeye
Cezam afsız müebbet
Suçum, çok sevmek
Onsuz yaşayamamak
Temyiz hakkım saklı tutulmuş
Dilekçeme yazdım;
Seviyorum,özlüyorum
Temziye red.
Biraz daha  özle ölesiye.
Mahkûm oldum  sürgündeyim
Af bekliyorum.
01.10.1995  / 17:15


                                        
  
HAYAT ARKADAŞIM
Sen kara kaplı defterim
Sen çilem bahtım
Aşım, ekmeğim, suyum
Gecem gündüzüm.

Sen yeşilde baharım
Yazım kışım,
Mavide umudum
Pembe de düşlerim
Sen gurbetim
Yollarım hasretim.

Sen gençliğim
Sen beyaz saçlarım
Canım sevgilim her şeyim
En değerli varlığım
Sen hayat arkadaşım.
30.10.1995  /20:00

                                                           

SEN VE BEN
Unutulabilirmi hiç
En güzel yaşanmışlar,
6 Eylül
Sen ve Ben
Sonra koskoca 2 asır.
Bembeyaz rüyalar içinde
Sevgi gözlerinde
Aşk yüreğinde
Umutlar duvağımda
Alnıma konulan buse
1 KASIM
Sen ve Ben.
25.10.1995  / 20:25

                                    
                                          


MAHKÛM
Demiştim size dokunmayın bana,
Mahkûm Olmuşum ona
Sevdalanmışım,
Altın kelepçeyle bağlanmışım
Ömür boyu.

Demiştim size dokunmayın bana
Davalı ben davacı ben
Mahkûm olmuşum
Bir çift yeşil göze bir tatlı bakışa
Uzanan sıcacık ellere.

Dokunmayın bana hasrete gurbete
Çileye gözyaşına mahkûm olmuşum
Davalı ben davacı ben.
25.10.1995  /23:15


 

SEN YOKSAN
Şarkılar sen olunca
Bir bütün,
Yoksan yarım kalır dudaklarımda.
Gözyaşlarım senin için dökülür
Düğüm düğüm olur boğazım.
Sen yoksan,
Geceler param parça
Soğuk ve karanlık
Sen varsan sabah olur
Sevgi bahçem ,çiçek açar yüreğimde
Sen yoksan ,hepsi boynu bükük
Sen varsan hayatım bir bütün
Sen yoksan kırık dökük
Sen varsan
Sen ve ben
Bir bütün.
04.12.1995  /  22:15

                             
                              

SENİ SORDUM YILDIZLARA
Alıp başımı gidivereyim derdim
Dağların ardına
Beni üzüp incitince.

Düşüncesi bile beni
Deli ederdi
Gideyim derdimde,
Görünce o yeşil gözlerini
Unutuverirdim herşeyi.

Buğulanır gözlerim
Sarılıp boynuna 
Öperdim öperdim 
Gidiverdin de dağlar ardına
Her dağlar seni benden ayırdıkça
Boynumu büker
Dağlar ardında
Sana kavuşmak isterdim.

Sordum çiçeklere
Ağaçlara
 Ne yapıyor diye
Sordum bulutlara yağmurlara
Nereye gitti diye.
Sordum yıldızlara gecelere
Beni seviyormu diye
Sordum  dağlara
Bana geleckemi diye
Sordum kumrulara
Bütün kuşlara
Benim kadar seviyormu diye.



                                                                                             

  
  
   
  
   












Bizi Takip Edin

Share

Hiç yorum yok: