Rek.+ Hayvan barınak

Yasaklı Site

11 Ağustos 2014 Pazartesi

Dolunay



DOLUNAY ve İNSAN ÜZERİNDEKİ ETKİSİ

Düşünceler savrulduğunda toparlanmasında, zor hedefe ulaşırız. Kelimelerle ifade edemeyiz düşüncelerimizi, mantıkla havanın etkisiyle birlikte Dolunay tüm enerjinin birleşmesiyle düşüncelerimizi söylerken suçlarınızı da, düşünüyorsunuz. 



O Bir şeylerin sizi engellediğini düşünüyorsanız, hayatınızda hep aynı şeyler tekrar ediyorsa hayatta daima engelleri savunarak kurtulursunuz. 

Arkadaşın el uzatıp Seni yerden kaldırandır. Dost ise onuda çekeceğini bildiği halde tutup kaldırmayı göze alandır.
Sonra daha düşünürsün, bilki önemli olan  kaç yenilgiden sonra doğru olanı bulmandır.


Bir an beklersin arkana dönersin ve unuttuklarını anımsadıktan sonra affet dersin çünkü hayat çok kısadır.
Buna izin vermelisin inancının ne olduğunu, düşünerek negatif etkisinin, çoğunlukla farkına varmadığımız, kendimize güven olursa hayatta çok hızlı yol alırız.

ÇOCUKLUĞUM
Çocukluğumdan beri hayatımda döngülerin hep karşıma çıkan
olumsuz gelişmeler, derlediği tek sorunu öğrenmek ama çok kısa, sorunun kaynağını biliyorum.

Öncelikle öğrenmek bana huzur verici hayat dolu akıp giden olumsuzlamalar, yaptığım ilk anlarda ruhumun tepki vermeye başladı.

Bu duruma Nevzat Bey sayesinde öğrendim olumsuzlamalar bu cümleleri tekrarlarken yaklaşık olarak altı günde hem olumlu, olumsuzlukları öğretti.
Zamanla daha büyük artık olumsuzlukları devam ediyorum. 
Yani yüzleştiğim duygular beni korkutmuyor duygular kendimi. Çocuk gibi adım, adım gelişmeye başlıyorum.



Hayatta zaman öyle güçlü hissediyor ki Nevzat Bey ile uzun zamandır size yazmayı  düşündüm size, o dediğim cümle, derlediğim  hafta içinde telefon çaldı  ve görünen  her şeyin tüm olumlu düşüncelerinin olduğunu hissettim.  
İnancımı değiştirdim için hayatım her gün daha iyi gidecek.
Sonsuz teşekkürler, sizin gibi insana ihtiyacı var insanların her zaman.
Sevgiler, Mutluluklar, Bol Gülücükler.                              

Zerrince__

BENZER KONULAR 
Nasrettin Hoca
İnsan sevgisi üzerine
Dolunay
Engelliler bir toplumun aynasıdır
Engel terörünü durdurun
Sorgulamayın, çözüm üretin
Yaramaz çocuk (Masal)
Adile Teyzeden masallar 
Sebze ve Meyvelerle yapılan heykelcikler






Share
Bizi Takip Edin

Hiç yorum yok: