Rek.+ Hayvan barınak

Yasaklı Site

14 Ekim 2014 Salı

Atatürk Köşesi





ATATÜRK VE ÖĞRETMEN
Sayın Önderimiz, Ulu Atatürk Zamanında yaşasaydı, eğer Atatürk öğretmen, En kolay
Olunurdu, Atatürk dersleri oluyor İçimizde yaşadığımız Atatürk sevgi bir yücemizdi
Ulu önder Atatürk, başöğretmen olarak okumayı, yazmayı öğreten ve armağan eden Atatürk yaşasaydı olanları görseydi nasıl bir öğretmen olunur gösterirdi. 
Sevgili halkımız ulu önder Atatürk hep benim içimdedir, daima içimde,  onu saygı ile anıyorum.

Topraklarımızı ve düşmanlarımızı koruyarak cephe savunmaya geçti,   başardı öğretmen olarak bu yüzden geçti içimizde bulduğumuz Atatürk öğretmen olarak başarımızı ele geçirdi bağımsız ve milli egemenlik,  baş öğretmen Atatürk olarak geçirdi öğretmenlerimizi.
Sevgili Atatürk yaşasaydı benim makale yazılarımı okur.
başöğretmen,  olarak not verir

ATATÜRK VE BUGÜN 
Sevgili site izleyicileri bu konuda sizlerle paylaşmak istiyorum ve Yorumlarınızı bekliyorum Bende bir Atatürkçü ve Devrimci, olarak,  Mustafa Kemal Atatürk siyasi askerimiz sayın, Atatürk bugün yaşasaydı Türkiye ne olup bitenleri görürdü bu düzenimizi sokar, Türkiye ele alarak terör, cinayet, bebek öldürme asmaca,gibi bunları görseydi bunlar olmayacak keşke yanımızda olsaydı zaten bugün gerçi arkamızda insanlarımız vardı yani halkımız Atamı ne kadar özlüyorum sevgili atam yanımızda olsaydın keşke olup bitenleri görürdün milletçi, halkçı, devletçi, laiklik ilkelerimiz hep yanımızdadır. 



Atatürk ölmüş olsa bile hep o kalbimizdedir maalesef Atatürk gibi bir adam geçemedi başımıza Atatürk, olsaydı geçerdi Şehitlerimiz, askerlerimiz ölüyor Atatürk görse bunları durdurur savaş vurmalar kanlar bitsin diye Cumhuriyet ve Atatürk, bu gün yanımızda olsa sevgi barış ve özgürlük olur her yerimiz ,barış ve devrimcilik ön plana gelir Türkiye.

ATATÜRK’ KÜN EĞİTİME VERDİĞİ ÖNEM
Atatürk Eğitime verdiği önemi çalışmalarında, kolay yaparak verdiği eğitim Sırasında Ulusal, eğitiminin Yaygınlaş, Öğretmen büyük görev düştüğünde Eğitimin temel bilgilerinde devletin varlığına bakarak Atatürk zamanında daha farklı okul döneminde okuma, yazmayı çıkardı ilk alfabeyi koydu.


Çağdaş bir eğitimle başlayarak eğitim olabileceğini söyledi Atatürk, halka seslenerek ve okulları gezerek Eğitim milletlerin bağımsız olarak yaşanacak, olarak eğitime verdiği önemi sıraladı.

ATATÜRK ‘den  TÜRK TARİHİ
Atatürk Türk tarihine Bir insanın milli mücadele sahip çıkmaları için milletini sevmelidir. sevmesi içinde tarihini bilmesi gerek,Milli duygular olması gerekir, Türk cumhuriyetini kuran Mustafa Kemal Atatürk cumhuriyet devrinde bile  Türk tarihine önem vermiştir. 



Milli beraberlik ilkesinde olan Atatürk tarihine cumhuriyete sahip çıkmıştır düşmanlarımızı bile kurtarmıştır  tük tarihinden vazgeçmeyen Atatürk Türk milletimize örnek olarak vermiştir mücadelesiyle Türklerin ele geçmesiyle başardı Atatürk, tarihini Yüz yılın ortalarında başladı.

ATATÜRK DEVRİMLERİ VE İNKİLAP
Yıl 1968,  yılında okulda lise dönemlerimde okuduğum yıllarımda hocam bana bir görev verdi konunun, adı Atatürk devrimleri ve
Ben hemen oturdum yazmaya başladım İçimden her geleni yazmaya, bir Atatürkçü olarak, Laiklik,Halkçılık.Devletçilik, Devrimcilik,milli , cumhuriyet, halkçıları olarak sizlere yazmak istiyorum Bu konuyu el atarak yazmaya başladım umarım sizlerde beyenir.


Atatürk askeri, olmak üzere aynı zamanda Atatürk büyük bir devrimci, Türkiye, cumhuriyetimizin çağdaş medeniyetimizde Türkiye cumhuriyetinin temel ilkelerinden inkılap tarihini oluştu.

Atatürk laiklik ilkelerinde, özgürde sınır yoktur  laiklikte farkı dinlerden farkı olmadan özgürlüğünü korumak dedi  Laiklik ilkesi öyle bir dünyaya bile ülkemizi bile ikiye böldü   hocam güzel, Atatürk devrimlerini evet evladım çok güzel senin gibi çok güzel bir Atatürkçü devrimlerini inkılap  devrimleri anlatan görmedim bende buradan Atatürk, ne mutlu türküm diyene sesleniyorum atam rahat uyu yaşasaydın tüm olayların nasıl geçtiğini görür.

ATATÜRK’ÜN  HAYATI
Atatürk 1881’de, doğdu Annesi Zübeyde hanım, babası Ali Rıza efendi, Mustafa kemal paşa küçük yaşta babasını Kaybettik,  ilk öğrenimini şemsi efendi mektebinde bitirdi gönüllü olarak askeri okulundaydı annesi Zübeyde hanım hiç ayrılmasını istemiyordu  Atatürk, 24 nisanda 1920 13 ağustos 1923 tarihlerinde  TBMM başkanlığı seçildi, 29 ekim 1923 yönetim olarak Mustafa kemal seçildi .



İSTİKLAL SAVAŞINDA UNUTULMAYANLAR TOP MERMİ  KOVANI
Yıl 1975 Bornova Top.tuğ.ay ölçme bölüğü Türkiye, ilk,kez kısa devre yedek Subay askerliği 15 ekim 1975 bitirdim Savaşta Rop, obüs denilen Silahla  hedefi  top atışı yapılır ve de, düşman  Hedefi  top atışı  yapılır, vede düşman hedefi vurulur Bunu sağlaya bilmek için  Top, ve,ya obüs batarya,sına ölçme bölüğü hedef verir, düşman ortadan kaldırılır.


Konuk Yazar
ZERRİNCE __





Share
Bizi Takip Edin

Hiç yorum yok: