Rek.+ Hayvan barınak

Yasaklı Site

14 Ekim 2014 Salı

Hayalimdeki Ev


HAYALİMİ SÜSLEYEN MEKANLAR ve DOĞA



HAYALİM DEKİ   EV 
Mis gibi  koklarken  çamları, Böcekleri  görüyorum  Ne güzel geziyorlar  Özgürce  cilve yapıyorlar eşlerine,  Ne kadar, mutlular  özgürler  Rahat  nefes  alabiliyorlar.
Ormanın kenarında  küçük bir ev  Hayale sürükledi  beni  oturdum  köşede aldım elime kağıdı  kalemi  yazdım.

Gölde denize  girdim  yıkandım Oh  ne güzel  tabiat, Bur da  yaşamalıyım Arkadaşımla beraber  Mutlu etti  bura beni  Gelip  yerleşmeli  Sonsuza dediğin  Hayalimdeki,  eve  kavuşmalıyım. Bulmalıyım  bu  yeri  aramalıyım,  Huzur  bu  mutluluk mu  Hayatın akışı bu.


Herkesin  bir düşü var!  Aklımda türlü, türlü hayal,  Yıldızlarla  süslü  akşamlarda, Aklımda güzel  bir ev var.  Lavanta koksun  evimde,  İki  salıncak kurulsun bahçede, Meyve  ağaçlarının  dibinde,  Demli  bir  çay  içmek  var.  Erken uyansam sabahları,  Koklasam  pencerem de,  İlkbaharı,  İsterim doldursun,  mutluluk  rüzgarı, Evimin bütün odalarını, ve bütün  dünyayı.
İsterim.   
BENİM EVİM GÜZEL EVİM 

Konuk yazar
ZERRİN CE__




Share
Bizi Takip Edin

Hiç yorum yok: