Rek.+ Hayvan barınak

Yasaklı Site

14 Ekim 2014 Salı

Kitap Okumanın Önemi



KİTAP OKUMA ve KİŞİNİN YAŞAMINA ETKİSİ

Sevgili izleyicilerim sizlerle kitapla ilgili şiirlerimi paylaşacağm.

KİTABIM VE BEN
 Kitabımı aldığım zaman
Okumayı severim.
 ilk yıllarımda  kitabımı sevdim
Kitap mutluluk gösterdi bana.
İlk okul dönemlerimde
Kitaplık kolu başkan 






KİTABIM
Kitap en sevgidir.
Bana bilgiyi öğreten kitaptır.
Kitabım olmasa  hiç sevinmem.
Canım sıkılır kitap okumadan
En eyiticidir kitap
Romanları okurum kitaplarda. 


KİTAP DOSTTUR
Benim için dosttur .
dost , dostu kazandırır.
ilk dönemimde başladığım zaman
okuduğum yıllarım  gelir hep bana.
şiirleri öğreten yine kitabımdır.













KİTABIN SANATI 
Kitap kalbin anahtarıdır.
Kitabın değerini bilen
Doğru yolu gösterendir.
Önemi de vardır kitabın.
Eski Yıllarımızı çıkarandır.

Hatıralarımızı canlandırır.
















KİTABIMIN  ANILARI 
Kitabımı yazdığım.
ilk günlerim gelir aklıma
Mazide kalan ilk kitabımdır
İyi öğrendiğimde yazdım.
Okul yıllarım gelir aklıma. i
İlk kalemimi aldım  başlarım

Kitap yazmaya.





KİTAP SEVGİSİ
Benim kitabım güzeldir.
Kitap en iyi ilaçtır.
kitap bir sanattır.
kitap benim için değerlidir.
okumayı öğreten
güzeli öğreten .







Konuk yazar
ZERRİN CE __ 




Share
Bizi Takip Edin

Hiç yorum yok: