Rek.+ Hayvan barınak

Yasaklı Site

26 Kasım 2014 Çarşamba

Unuttum





Unutacak  Kadar  sevmedim
Sevgimin  en  güzelini
Yıllarda  geçse  unutmayacağım
Mazide kalan  yıllarım















Elbette  bir gün  buluşacağız
Sana  olan  sevgi  unutulur mu
Karşıma  ilk  çıkan ilk  sensin
İlk  mısralar da  ki  gibi















Sevgi  dayanışma gibidir
Sev  seni  seveyim  seni
Sevgi  dayan  ilk  ve sondur
Senin gibi  var mıdır










Yarınlarını   bekleyeceğim
Umudunu  söndürme 
İlk  olduğu gibi  geç
Yalnızım yalnız










Kim  yanında 
Olmasın  hiç 
En  güzel   günümüz 
Hep  aynıdır













Yıllarımı  verdim 
Sana  bir çok sebebi var
Bir  zamanlar  sevdim seni
Aynı  günden biriydi










Gerçek  hayat mıdır
Bu senin dediğin 
Hiç  olmasın verdiğin 
Emeğimin karşılığı dır 








Biri  git  dedi   dünyamdan 
İçim de  biri  sesleniyor
Yalvarırım sesimi  duyma 
Sakın  bir daha geçme








Kimi dertli  kimi hüzün
İçin deki sözlerini 
Nerden  bileceksin
Umutlarını  söndürme 

















Yanımdan geçiyor 
Birilerini  anlıyorum 
Issız adadan  geçip 
Yıldızlara  bakıyor
















Sen  din oraya  bakan 
Yalnız  birimi  var 
Gittin  gelemezsin 
Nedir  bu sebebin söyle












ZERRİNCE__




Share
Bizi Takip Edin

Hiç yorum yok: