Rek.+ Hayvan barınak

Yasaklı Site

14 Şubat 2015 Cumartesi

Affetmek ve Affedilmek




Birlikteliklerde Affetmek ve Affedilmek Beklentileri

Bilmem   beni   affede bilecek  misin  haklısın  belki   ama  inan  bana, ben Herkesi   herşeyi
affediyorum  sende   beni  affetsen   sanki  ne  olur.
İnan  bana  seni   isteyerek   kırmış   isteyerek  hakaret  etmiş  değilim  istersen o güne  dönelim.
Ben  anlatayım  bak nasıl  yüreğin  paralanır  değil affetmek  oturur  birde  ağlarsın  benimle  
birlikte   belki  kahrolursun   yaprakların  sararır.
O  gün  yine münakaşa  etmiş   daha  doğrusu  o  biraz   içkili  geldi,  gitti  divana uzandı  ben de yerine   yatmasını   söyledim   bir kaç kez  ben   ısrar ettim   o  git   geliyorum  dedi.

En  son   olarak   seni   almadan   gitmiyeceğim   dediğim  zaman  bana  hakaret  etmesiyle  
birlikte   üzerime  saldırdı    rast   gale   vurmaya  başladı  vurduğu  yumruklardan  biri  mideme biri de  ağzıma  geldi   şuan   bile   hala   yarası   geçmeyen   yaralar   açtı  ben  iki  büklüm  yerde kıvranırken   o  lanet  okuyup   çekip  gittin   Bu  sefer  tamamen  yıkılmıştım. 


Artık   hiç  bir şey  yoktu   mide  ağrısından  kıvranıyor  ağzımdan  kan geliyor du.  Gebersem  bile bir  yere kıpırdamamı   söyledi  sen  ne yapardın   bir  daha   ölüme   tebbessüme   böyle  bir şeyle karşılaşması   pek  çok   geç.   Yalnız  bütün  hatıralarımdan   seni  yok etmeyi   düşündüm.

Eğer  birininin eline  geçerse  annemin   önünde   şuçlu   düşebilirdi  aldım  resmini   bir kez  daha öptüm, baş ucumda  ne  farkeder diki   kendimden  geçer  gibi   oldum   o  anda   yapmamı  istiyordu   artık   çok geçti .

Anneme   bırakılmak  üzere  bir  mektup  bıraktım  ve  onunla  konuştum   kendini suçlamama sını söyledim. 
Yatağımda  ne kadar  kaldım  bilmiyorum   saat 13'  e doğru   gözlerimi  açtım   bu  artık  açmak değil di   aralamaktı   yine   yüzüne,  gözüme   bulaştırmıştım    O gün  yatağımdan  kalkmamıştımdaha   doğrusu   kalkamadım. 

Akşam  olunca   yanıma   eşim  yanıma  geldi,  hadi   biraz  kalk  oturalım  dedi, kıramadım.
oda  perişandı   baktım  bira  içiyor  bende  istedim   sonra  kalktık  dışarı  çıktık. 


Biraz  parkta  oturduk  ve  eve  geldik   o  gün  hadise  olmadı   olcak  halimiz  yoktu .  Ertisi günüdoktora gitim   bazı   bir şeylerden   bahsetti    hatta  kalbimin  zayıf  olduğunu biliyordum. 

Ama sağlığımda  şeker  nereden  çıkmıştı   allak  bullak  olmuştum    akşam  eve  gelince  biraz
açmak  istemiştim  o  beni    hiç  dinlemiyordu,  sağlığımdan   bahseden  ben   değil,   sanki şarkı dinliyordu. 
Üzüldüm    ve  şöyle  düşündüm   demekki   insanların,   canlarının  köpek  kadar  kıymeti  yoktu.

Akşam  anneme  gittim     ora da   oturdum   ama    çeşitli  duygular   içinde   kıvranıyordum  evler üstüme  gelme  ye  başlamıştı.
Eve  geldiğimde  uyku  tutmadı   kimse  bir türlü    kimse  beni anlamıyordu.  başka  şeylerle
suçlanıyordum.  devamlı  oğlumun  yanına gidip  geliyordum.



Tek  kelimeyle  bütün  benliğimle   isteyen  ben  yavrularım  için  telaşlanmıştım  bu sefer  ve
çocuğuna   bir şeymi   yapacağım  bu  kadar  sık,  sık  gidiyorsun  dedi   bir   tuhaf  olmuştum.

Kanım canımı  taşıyan  yavruma  sokulmam  bile   yalnış   anlaşılıyordu.  Bundan  sonra  artık
olayların  yönünü  bulmaya   çalıştım  tartışmaya    başladık. yine    benim  sevdiğim   kişi  zehir
kusmaya   başladı  dışarı  çıktım   yine  sapıtmıştım  kararımı   verdim  geldim .

Silahı   aldım  elime   tetikte    bir  süre   bekledim   gözyaşlarım  içinde   bütün  hayatım  sevdiklerim   gözümün   önünden  geçti   Sonra   bir  anda  beynimde   şimşek  çaktı.  Ben  böylesine bitip  tükenirken   onlar   benim   hayatımın    üzerine    saadet    kurmalıydım,  silahı  ona  doğru doğrulttum   hepimize   yetecek   kadar   kurşun  vardı. 



Gülerek   üzerime  geldi ,    elimden   almak   istedi   yine   yapamamıştım , çünkü   onu  pek  çok  seviyordum   beraber    üçlü    bir   koalisyan   kurduk   çok  acı    konuştu   artık.

Bu   evde   bile    bir  saniye  bile  duramazdım   her şey  bitmişti   bana  müsade  etmesini  söyledim   Hayır  burda  kal ,  biraz  daha   acı  çek  dedi.   ısrar  ettim  razı  oldu   hemen hazırlandım  bavula    bir kaç  parça  bir  şey  koydum  ve  anneme  gittim. 



Beni   karşısında  görünce  şaşırdı   ağladı  bende  göz yaşları  içinde  veda ettim  Yavrumu  tekrar, tekrar  öptüm   daha  yanındayken  hasretleri  içime   çökmüştü.

Eve  geldim,  mahvolmuştum  artık  gözyaşlarımı   bütün   çoşkunluğuyla  akıyordu  oğlumun üzerine   kapandım  içimi  çeke,  çeke  ağlamıştım. 
Son  kez   yavrumun  evine  baktım  tek,  tek  odaları   gezdim, belki  bir  daha buraya  kader de dönmemekte   vardı   iyice   hayalime  yerleştirmeliydim.



Kapıdan  çıktım  ayaklarımı   sürüyerek  Annem  el sallıyordu   dahada  öldüm  artık  kendimde değildim,   deyil   evimden   sokağımdan,   bile  zor  ayrıldım . 

İstasyona   geldik  artık,  susmam  gittiğim yerde  saatlerce  ağlarım  ve  bana  geberinceye  kadar ağlarsın  dedi   Neler   duyuyorum   yarabbim  Otobüse   bindik,   otobüsün  hareketiyle  beraber yüreğimden   herşey,     kopup  gidiyordu.

Konuk yazar Zerrin_ce 
 




Share
Bizi Takip Edin

Hiç yorum yok: