Rek.+ Hayvan barınak

Yasaklı Site

7 Haziran 2015 Pazar

Şiir. Sonsuz Bekleyiş



SONSUZ BEKLEYİŞ

Ömrümce  Seni  düşünsem
Ömrümce seninle  yaşasam
Hayallerim, rüyalarım  hep  seninle dolu olsa.




Seni  arıyorum  seni.
Sensiz  geçen  her  an  sonsuz  bir ıstırap.
Hiç  tadı  yok  hayatım,  ayrı  yaşandıkça.









Sevmek,  Aşk  güzel  şey 
Ama  Sensiz  sevmek.
Sensiz  aşk   manasız  boş




Söyle  bana  tatlım.
Ne  zaman   hep  beraber.
Ne  zaman   benden   hiç  ayrılmıcaksın.



İnanmıyorum   hayata,  karamsar  oluyorum bir anda
Belki   yalnış  düşünüyorum
Belki   isyanlarım  ama.



Yeter  diyorum,  yeter  artık.
Bitsin  bu  ayrılıkların  sonu.
Gelsin  tatlı  günler.




Yaşantılar   beraber.
Düşünceler  ayni  ve  bir arada
Bütün  bunları  biz  hak  ettik,


Çektik   bütün   ıstırabı  fazlasıyla
Mesut  olmak   hakkımız  artık.
Gitmek   suçmu  sence.



Gidemezsin  dünyalardan
Bırak   Git   şu  diyarlardan 
Belki  bırakamam  seni




Gittiğin  yerlerde  soramazsın
Belki  yarın  belki  yarından  sonra 
İkimiz  ayrılmayacağız .


KONUK  YAZAR  ZERRİN_CE




Share
Bizi Takip Edin

Hiç yorum yok: