Rek.+ Hayvan barınak

Yasaklı Site

14 Ekim 2014 Salı

Öğretmenin Toplumdaki Yeri


BİR TOPLUMUN GELECEĞİNİ ÖĞRETMENLER BELİRLER

Öğretmen, mesleğinin toplumun geleceği, eğitim, Süreci olarak, tanımladığımız meslek öğrenim yıllarımda, çocuklar la, geçirdiğim, hizmet yılımı  verdiğim dönemden itibaren, başladığım Dönem,tahin Antalya, çıktı  Toplumun geleceği  yarının  çocukları için  Bize  eğitim ve öğretim vermek  isteyen, Meslek öğretmenlerimiz, Çünkü  yeni eğitim amacımı  vermek  için  buradayım.


 Kültürel  ve çağdaş  beraberlik  Öğretmenlik dönemimden beri,  Toplumuma hizmet vermek, Atatürk bizlere emanet   ettiği  dönemde yaşıyoruz,  Öğretmenlik mesleğimi  çok seviyorum Onun için gurur duyuyorum.

Öğretmen mesleğinin görevleri
Lise son sınıfta öğrencim Hülya devamsızlıktan sınıfta kaldı.  Okan başarılı öğrencim  olmasına rağmen , ödev, Kompozisyon, konusunun Mesleğinin görevlerini yazar, ve başardı Öğretmen olduğum için  Çocuklarımdan daha çok mutluyum. onlara  iyi eğitim vererek yetiştirmek geleceğini sağlayıp ve görevlerimi, yerine getirerek Günümde öğretmenlik zor  meslektir. 


Yaptığım, sürekli işleri takip, ediyorum  Bir  yaşamsal, ve etkinlik olarak  mesleğim dolasıyla 
Babadan, oğulla, geçen  anneden, kızına meslek  hayatımdan sonra  Çocuklarıma hizmet  verdim. 
Yaşamsal  ve kültürel  açısından yetiştirmek için  mesleğimin görevlerini  yerine  getiriyorum.

Neden öğretmenlik mesleği 
Arkadaşıma  ilk sorduğum soru, neden öğretmenlik mesleği, en kolay, kısa yoldan, meslek, sahibi  olup geleceğimi  sağlamak  meslek olarak, en çok sevdiğim  Öğretmenlik mesleği  Çocukları sevdiğim için, Öğretmen mesleğini seçtim.Öğretmenliğin mutluluğunu  yaşamak için   Öğretmenliğimin  güzel  duygularla yaşamak  için,  iyi  ki  bu mesleği seçmişim.


Öğretmen  mesleğinin zorlukları
Arkadaşlar  ve sevgili Çocuklar
Öğretmenlik mesleği, çok güzel ama zorlukları  var benim öğretmen  olmama dört sene, Benim, bu mesleğimi  seçe bilmem için  Çok  zorluklarını  düşündüm, Düşünmedim değil,  Örneğin bana bu mesleğimi anaokulu, Öğretmenliği  yani  çocuklarla iletişim kurmak  ve geleceğini  kurmak  istiyorum.
Zorluklarına  katlanacağım  her işin  zorluğu vardır  bunu  unutmayın.


Türkiye'de Öğretmenlik mesleği ve sorunları
Türkiye şartlarına göre  öğretmen olmak  çok zordur eğitim şartlarına göre dört sene, Okul  bitiriyorsunuz.bir yıl, ve en az bir daha,  hiç giremezsin anca  atama olursa, Seneler önce  arkadaşımın biri  öğretmen okulunu bitirdi,  yıllar  geçti  öylelikle girdi  Yani  sizin anlayacağınız, öğretmenlik sorunları  bitmez  ve    dahada zorlaşıyor  sorunlar.




Öğretmenlik  mesleğinin önemi nedir
Hayatımızın  her kademesinde meslek vardır her işin Daha çocukken, herkes  sormuştur  büyünce  ne olacaksın  Öğretmen olacağım, Peki ilk, cevap, neden  öğretmen olmak  istiyorsun.
dediklerinde  sence  öğretmen mesleğinin  önemi nedir Sorduklarında 
Benim için  öğretmenlik  kutsal  emanettir.


Atatürk, bu görevi  verdiği için  yapalım,  emanet, etti  en çok tercih edilen  meslek  anlamında  güzel  meslek, yaparsan,  başarırsın Düşünür  hep amaçlı olursa,  kültürel açıdan  benim açımdan  mesleğimin önemi çok büyüktür.

Öğretmenler günü 
Her yıl kasım ayının ortalarında  öğretmenler  günü  kutlanmaktadır.
Ortaokul yıllarımda, hocam  öğretmenler günü  ile  ilgili  kompozisyon yazdım.
Güzel, olduğunu,  Söyledi  söyledi  ve  yirmi dört  kasım bize,Okulların açıldığı günde  okuma , yazma seferberliğinde başladığı gündür.


Ayrıca, Mustafa kemal  Atatürk  baş öğretmen olarak  kabul etmiştir.
Bu kutlamaları, Türkiye evlatları olarak Güzel  sanatları  vererek genç evlatları  olarak, Kutlayacağız. ulu  önder. Atatürk  verdiği  kutlamaları , kutlama ya devam edeceğiz.
Öğretmenlerimize verdiği bir  hediyedir.

Öğretmenler günü  nasıl ortaya çıktı
Başöğretmen  Atatürk Öğretmenlere  ulusal olarak emanet etmiştir.  Atatürk Türkiye, Öğretmenler günümüzde  en çok sayılan  Bağımsız  bir  simge  olarak  Atatürk'ün verdiği  söz vardır. Öğretmenler yeni nesil, sizin eseriniz olacaktır.


Cümle  ile  bitirmiştir  öğretmenler  gününü tüm  öğretmenlere  kutlayarak  armağan etti 
Bundan  sonra hep kutlamalar ortaya çıktı.


Konuk Yazar
ZERRİNCE__





Share
Bizi Takip Edin

Hiç yorum yok: