Rek.+ Hayvan barınak

Yasaklı Site

11 Aralık 2014 Perşembe

Anılarım benim.


ANILARIM GEÇMİŞE DAYANARAK
Geçmişe başlayarak  umutlarımı  bitirmeden  her gece  Kalemi  alarak elime,  Yazdığım
mısralarda  sonsuza denk  gidi yorum  yılmadan  usanmadan  Ama bir  yanlış var  Doğruyu
biliyorsan,  dürüstlüğü  apansız  geceler  içinde   Yalnız  seçmişim   Evet  iki  satırda yazsam
anlamaya  çalışıyorum  ve başardım için  kendimden  gurur  duyuyorum.

Hayatım da  bulunduğu  içinde  umutları alma ve silme, hayat bir  gerçek  olsa hiçbir zaman gitmesin, İnsanın  içindeki  durum   neler düşündüğümü  belki  tasarruf  edemezsin,
çünkü   bu  dünya  denen  tabiat  o  kadar  boş  nesne ki  düşünürsen  yaşamak  çırpınmanın
hiç  kıymeti   yok  ne  var  ki  insanların  eline bu çırpınmadan yalnız  tabiatın  çeşidi  bol  sayısı  fazla  acı ve  tatlı  hatıralardır.  
Benim  bu  tabiat  denen  boş  varlıktan  elime geçen sadece  bitip  tükenmek bilmeyen  acı  ve kahredici  cilveleridir. 

Düşünüyorum, acaba  benim  dünyada  fedakar  bir  insan  var mı  hayır   olamaz bu imkansız
çünkü  herkes  mesut,  ve  yaşamayı  seviyor.

Bende  yaşamayı  seviyorum verdiği  güzelliği
seviyorum,  benim için  hayat  gibi  görünmeyen  karanlık ve  korkunç bir  uçurum evet  gecelerde  karanlık  ama  anıları  seviyorum,  ay ve   yıldızlar  onlara  renk  veriyor.

Benim  ne  ay  gibi  beni,  seven  sevdiğim  nede  yıllar  gibi  arkadaşlarım,  Tek beni  anlayan 
derdimi   dinleyen   Yazdığım zaman  tek  yerler   demeyen defterlerim göz yaşlarımdan  ıslanıp kuruma yanları   hicran  fırlatırlar  yine  cümlelerimi bitiremeyen şikayet  etmeyen  defterlerdir hakiki  sevgi  herkesin  bahsettiği   en  güzel   rüyaları  andıran. en  geniş  ümitlerle  açılmak  istiyorum. Fakat  ufuklarını  ne gün  ne ay ışığı  Dalgalar  bulutlardan  inmiyor  bunu  da  denizde  bekliyorum  Ümidini  yelken  gibi  asarak bir  gemiye   Sonsuz  mesafelere   doğru  bir  güzel  gün bekliyor.   

Fakat   ömrüm  böyle karanlıklar  içinde   Ümitsizce  beklemekle  geçecek   ne  yazık ki   o mesut günlerimiz bekliyor  bizi.
Düşünüyorum  acaba  dünyada  benim kadar  İyi  insan, Var mı    Hayır, olamaz   bu imkansız
çünkü  herkes  mesut  yaşamayı  seviyor. Ama  ben  yaşamayı  hem tabiatı  verdiği  güzelliği
seviyor.

Güzel  günler  bizi  bekliyor,  evet  geçen günlerimizde  Sabah  oldu  ve çıktığın da geldin   sen
bir  gün  geldiğinde   yalnız   Kalmayacak sın   arkanda  ben  varım dedi  ve  sözü duygulandırdı ve  bu  hayatımın en  güzel  günü  için oldu. 

Konuk  Yazar Zerrin_ce




Share
Bizi Takip Edin

Hiç yorum yok: