Rek.+ Hayvan barınak

Yasaklı Site

10 Nisan 2013 Çarşamba

Fatma Tunca Şiirler-3




CANIM  BENİM 
Canım demişsin. 
Canım olmuşsun .
Ben  seni sevmişim.
Sen  beni düşünmüşsün  bir kere. 
Ben milyon kere. 
Sana olan  sevgimle.

Ferhat  aşkı  sabrıyla. 
Saniyeleri dakikalara. 
Dakikaları  saatlere. 
Saatleri  günlere ayları  yılları. 
Yılları  asırlara  eklemişim. 
Sevmişim sevmişim.

Kanımda  dolaşmışsın. 
Aş olmuşsun  su olmuşsun. 
Uyku  olmuşsun  zaman gelmiş. 
Yüreğime  kanatırcasına ızdırap .
Hasret olmuşsun  gurbet olmuşsun buram, buram. 
Sen  bir özlemişsin ben  bin. 

Sen bir öpmüşsün   ben bin. 

Sen  kat sayılı  sevmişsin. 
Ben üstün  noktalı. 
İşte  can canım. 
Ben seni daha çok   sevmiştim. 
14.6. 1995- 15.00



 



HÜZÜN  KAPILARI 
Boynun  bükülüverirmi  birden. 
Akşam olunca  hüzün  kapılarını bütün benliğini. 
Herkes  birer birer çekilirken  evine
Bir gurbet çökermi  yüreğine. 
Koyulaştıkça  gecenin  karanlığı. 
Daha da  bükülürmü  boynun. 
Baktığın  her şey de  onu görür. 







SICAKLIĞIMI  HİSSEDERMİSİN
Dokunduğun  her şeyde .
Sıcaklığını  hissedermisin.
Geceleri sanadamı hüzünlü  çalar şarkılar. 
Burkuldukça  bir burkulurmu  yüreğin. 

Her  ayak sesinde O  geliverecekmiş gibi apansız. 
Gecenin  bilinmiyen  bir yerinde sen onu özledikçe  buram,  buram . 
Dahamı  koyu olur geceler
Gözünde  bir damla  yaş. 
Dahamı  zor olur  sabahlar.
18-6-1995-0200











GURBETLİĞİN  HASRETİ 
Bir  kalem  olsa  elimde. 
Sili verirdim  bütün  ötülükleri . 
Sevdalılara  sevgilerini. 
Gurbetlilere  hasretini. 
Bir  kalem  olsa elimde. 
Eşini  bekleyenlere  eşini. 

Çocuklara  babalarını. 
Yuvasızlara  yuvalarını. 
Bir kalem olsa elimde. 
Göz yaşı   acıyı. 
Yasak  ederdim  ızdırabı. 
Ah   öyle bir kalem  olsaydı  elimde. 


Kafamdaki  kahredici   düşünceleri . 
Sili  verirdim  sevgilimin  göğsünde yatarken . 
Bir  kalem olsaydı  baştan yazardım her şeyi. 





KADERİMİ   ÖZLEDİKÇE 

Kaderime kızsam  ben. 
Böyle  yandıkça . 
Yoksa  sanamı   özledikçe. 
 Yollarımı  sana   gelmedikçe. 

Saatlermi  vurdukça yüreğime. 
Sevenlerimi  tek,  tek kavuştukça. 
Şarkılarımı  beni  dertlendirdiği için. 
Gecelerimi  sensiz  sabah olduğu için. 

Ağaran    saçlarım için  ailemi yıllarımı. 
Tanrıyamı    kendimemi. 
İnanılmaz  acılar  çektiğim  için. 
Yoksa   sanamı. 
10- 6- 1995 23- 15












YAĞMUR   YAYARKEN 
Yağmur  yağmış  senin  oralara. 
Islanmış   üşümüşsün. 
Sarıl  bana ısıtayım  seni. 
Bizim  buraları  çöl  gibi. 

Eklenince  sesizliğime   boğuluyorum . 
Bizim   buraları  da ıslat. 
Ne  olurdu  sanki. 
Beraber ıslansaydık   el ele. 

Usul,  usul  yürüseydik sokakları. 
Bir  damlanın  yarısı bana   yarısı  sana. 
Bir  ağaç  altında  öpü verseydim  seni . 
Saçlarımızdan  süzülseydi   yaşlar. 
Bizim  olduğumuz  yere yağsaydı  yağmur. 
19- 6- 1995- 030.




Share
Bizi Takip Edin

Hiç yorum yok: