Rek.+ Hayvan barınak

Yasaklı Site

27 Nisan 2013 Cumartesi

Fatma Tunca Şiirler-5


ALMALI  YEŞİLLİKLER 

Alın  bütün  yeşiller. 
Beyazlar  sizin  olsun. 
Yalnız  onu  bana  verin. 
Gündüzlerde  sizin  olsun. 

Geceleri  koyu  karanlığıyla bana. 
Yeterki   yalnız  onu  bana  verin . 
Zenginlikler  para pul. 
Hepsi hepsi   sizin  olsun. 

Bir kuru  ekmekle. 
Yalnız  onu  bana verin . 
Gündüzlerde  sizin  olsun. 
Geceleri  koyu  karanlığıyla bana. 

Yeterki   yalnız onu  bana  verin. 
İçkilerde  sizin  olsun. 
Bir kuru  ekmekle. 
Yalnız  onu  bana  verin. 

Güneşler  yıldızlar dağlar taşlar sizin olsun. 
Onu  bana verin  Bir tek  o bana  yeter. 
6- 7- 1995-  13.00


İLK  GÖRDÜĞÜN YERDE AŞKIN 

 ilk gördüğüm  yerde. 
Girivermiştin  kalbime. 
Gözlerine  baktıkça  büyüdü. 
Sevdikçe  kanımda  dolaşır  oldu. 

Aşkın  Gençliyim  orta  yaşım oldu. 
Saçlarımın  aklarında  güçlendi sevgin. 
Hasret  çektikçe  sana. 
Ölümsüzleşi verdi  aşkın. 

 Gün  oldu   öfke. 
Gün  oldu  kin. 
Kenetlenince   ellerim. 
Tek  vücut  oldu  bedenim. 

Ben  sevdikçe. 
Ben   yaşadıkça. 
Dağ  gibi büyüdü. 
Aşkım  gönlüme  sığmaz oldu. 
6- 7- 1995- 18.00


ALIŞTIM   YOKLUĞUNA

Alıştım  yokluğuna. 
Hasret  çeke, çeke. 
Alıştım  sen yokken. 
Yıldızlara  baka, baka. 

Hangi sana  daha  yakın diye. 
Gece  sabahlamaya. 
Alıştım uyursam rüyamda görürüm diye. 
Islanan  yastığımla  uyumaya. 

Yediklerim  sen  aklıma  gelince. 
Boğazıma düğüm,  düğüm olup yutmaya. 
Alıştım  günleri  saya saya. 
Beklemeye. 

Alıştım bir gün bitecek  ümidiyle. 
Avunmaya  alıştım her gün okurken yaşamaya. 
10- 7- 1995- 22-00


GEL   YARİME   GİTME 

Gel  ya gitme. 
Yada benide  götür  demiştim . 
Eğer  gözlerime  baksaydın. 
Sensizliğe  ora  da  görürdüm. 

Ve da öpücüğünü kandırırken  alınma. 
Bütün  benliğimide. 
Götürdüğünü  anlardın. 
Bıraktığın  ellerimde. 

Eğer  bir kez. 
Dönüp  baksaydın  ardına. 
Gözlerimden  süzülen. 
Yaşları   görür. 

Ya benide  alır. 
Yada   sende  kalırdın. 
10- 7- 1995- 23-55


SEN  YANIMDA  OLUNCA 


Nasılda   geçi  verdi. 
Sen  yanımda  olunca. 
Sen  yanımdayken  zaman . 
Duramadım bir türlü  saatleri. 

Uyumayı  zaman  kaybı. 
Gözlerine  bakmak istedim hep. 
Dizlerine  yatınca. 
Dünyalara değerdi. 

Saçlarımı  okşaman . 
Bir sevişinle. 
Olu verdi  sabahlar. 
Ayrılık  saati   yaklaşınca. 

Boş  saydım   konuşmayı. 
Gözlerimde  anlattım. 
Seni  dünyalar  kadar. 
Sevdiğimi  ah   ne yaptıysam . 
Sen  yanımdayken  duramadım  zamanı. 
11- 7- 1995- oo-10


SEN  BENSİZ

İyi   geceler. 
Canımın  içi. 
İyi  geceler  bensiz oralarda. 
Ne   yapıyorsun . 

Ben  senin  için yiyiyor. 
Senin  için  içiyorum. 
Saatlerce  döndüğüm yatağımda. 
Sensiz  sen  istediğin  için uyuyorum. 

Belki  dualarımla. 
Seni rüyam  da görürüm  diye. 
İyi geceler  canımın içi. 
İyi  geceler   cancan 
11- 7- 1995- 1.30


DERTLENDİĞİM   GECE

Bakma  sen  dertlendiğime.. 
Böyle göz yaşı  döktüğüme. 
Aldırma . 
Boş  ver  hasretinden  yandığıma. 

Eğer bir  daha  dünya ya  gelseydim . 
Yine  seni  sever . 
Uğruna yine  acılar çekerdim. 
Hasretini  çeke,  çeke. 

Asırlar  bekledim  yolunu. 
Geceleri  uyumaz . 
Gündüzleri  düşünürdüm  seni. 
Kavuşacağım  günleri  beklerdim. 

Bir  ömür  boyu. 
Saçlarıma  beyazlar  dolsada. 
13- 7- 1995- 18- 25






Share
Bizi Takip Edin

Hiç yorum yok: