Rek.+ Hayvan barınak

Yasaklı Site

2 Temmuz 2014 Çarşamba

Fatma Tunca Özgüç Şiirleri 7



BİR GURBET TÜRKÜSÜ

Bir gurbet türküsü
 Tutturmuşum Yollar umudum
 Dağlar hasretim.

Bir gurbet türküsü 
Tutturmuşum
 Hasretin buram, buram
 Özlemim çığ gibi büyüyor
 İsmin dudaklarımda şarkı 
Aşkın yüreğimde kor
 Resmine bakıyorum Defalarca.

Bir gurbet türküsü tutturmuşum
 Gece gündüz söylüyorum Türkülerde teselli buluyorum
 Bir türkü tutturmuşum 
Yollar umudum
 Dağlar hasretim Kavuşmak dileğim.

01.10.1995 – 03:00


kalpkalpkalpkalp

KIRGINIM  SANA
Sana şiirler yazmayacağım
Bir daha
Kırılan kalbimle
 Destan yazacağım.

 Esirgediğin bir zevk Kırmızı gülün için
 Kırgınım sana
 Ben kucak dolusu vereceğim.

Kaç gündür rüyama girmiyorsun
Yorgun gözlerimde,kırgınım sana
Bir anlık uykusunda
Ben düşlerin olacağım.

Yorgun başımı
Omzuna koyamadım
Kırgınım sana 
Saçlarımı okşamadın
 Ben seni sıkı sıkı saracağım.

Sen beni özlemedin
Kırgınım sana
 Ben hasretin gurbetin olacağım
 Sen beni sevdin bir kere
Kırgınım sana
 Ben ömür boyu kölen olacağım.
22.12.1995 - 23.45



[Resim: 124.gif][Resim: 124.gif][Resim: 124.gif][Resim: 124.gif]







Share
Bizi Takip Edin

Hiç yorum yok: