Rek.+ Hayvan barınak

Yasaklı Site

18 Ağustos 2014 Pazartesi

Avukatlarıma Öneririm "Engel Terörüne Dur"Diyelim.






Bizi Takip Edin

Share



SAYIN AVUKATLARIM, DURDURUN ARTIK ŞU ENGEL TERÖRÜNÜ
Sayın Avukatlarım 
Ben Bedensel Engelliyim... Engelimin verdiği tüm sıkıntı ve zorlukları, önce Allâh'ıma olan sonsuz teslimiyet ve inancım, sonra da çocukluğumdan beri bağlandığım, makam, usül, güfte ve bestesiyle sevip beynime, kalbime ve benliğime kazıdığım,özümün sözümün ve hayâtımın parçası ve mânâsı olan, Klasik Türk Musıkisinin gücüyle gidermeye çalışıyor, o korolarda solist olma arzusuyla yanıp kavruluyorum...

Biraz önce Aslı Gökdemir Tekeli'nin sunmuş olduğu Antalya Barosu Türk Sanat Musıkisi korosunun, Zeki Müren bestelerinden oluşan arşiv konser videosunu seyrettim... seyrederken de"keşke ben de orada olup,bu eserleri hakkıyla icrâ ederek Pınar gibi çağlasaydım"diyerek derinden bir ah çektim. Çünkü,yüce atamızın bizim özgürlüğümüz için kurduğu Türkiye Cumhuriyetinde, sokaklar, kurumlar ve mekanlar, basamak, merdiven, yokuş yol, taşlık, kaldırım gibi engellerle dolu... Ve ben bu engelleri de terör olarak görüyorum...


Sayın Avukatlarım.. Bildiğiniz gibi cinâyet,suçtur. Dolayısıyla insanları engellere boğmak da, suç kapsamına girmektedir... Lütfen engel teröristlerini de"engellere sebebiyet vermek,onların geleceğini, hayallerini, umutlarını, hedeflerini engellemek"suçundan,müebbet hapis cezâsına çarptırın ve bizi onların yollarımıza döşedikleri engel mayınlarından(kaldırım merdiven basamak gibi engel yapıtlarından)kurtarın! 


Bu benim hayattaki en büyük emelim... Bunun için de, engelin de bir cinâyet olduğunu, onların hayal, umut ve hedeflerimizi öldüren bir kurşun, bir mayın olduğunu unutmayın, unutturmayın! Hepimiz insanlık olarak Engeller cinâyetine dur diyelim! 


Allah hepimizi tüm kötülüklerden ve engeller cinâyetinden muhâfazâ etsin! Bu suçun bir an evvel cezâ kânununa girmesini talep ediyor, sizlere saygılarımı sunuyorum...

Pınar Görgün





Share
Bizi Takip Edin

Hiç yorum yok: