Rek.+ Hayvan barınak

Yasaklı Site

9 Ağustos 2014 Cumartesi

Sevgi Çiçeği (Anonim Şiirler)

KISA ve ÖZ ANONİM ŞİİRLER

HEDİYE
Ben kendimi sana aldım.
          Hediye alacaktım ama.
                    Kendimden güzelini.
   Bulamadım.
           En sevdiğimi verdim.


                                           
DİNLİYORUM
İçindeki sevgiyi atamazsın.
Sevgi dolu yüreğin.
Konuş sevgilim.
Bu akşam sadece
Yalnız seni dinliyorum
Her bir umudum sensin







   ÖZLEDİM                 
  Bu akşamda Yalnızım
  Seni aradım
  Ağlayan bendim
  Göz yaşım sendin
  Tutar mısın ellerimden
  Seni özlediğimi bilir'misin.



SENİ   SEVİYORUM 
Bu akşam
Sensizliğinle
Baş başayım
Resimlerine
Bakıp ağlıyorum
 Yüreğimde halen
 Saklıyorum
Seni çok seviyorum.
   



                                                        
              














DÜŞLER 
Şimdi senden
    Kalan düşlerim var.
         Unutulmaz hatıralar
                  Anıların var

Yanı başımda
     Duran yalnızlığım var
          Sessiz, sözsüz,sensiz
                  Beklerim İzmir,e seni




       
DUYMADIM
Sen duymadınmı
Can benim kadar
İhtiyacınmı var
Kara tren vız gelir
Hasretlik gelmez











GÖKYÜZÜ
Gökyüzü
Kızıla boyandı
Gidelim dedim de
Gidene kadar
Deniz yuttu güneşi


AĞLAMAK YAKIŞIRMIŞ
Aşıklar hüsranları

Sol Göğsünde taşıdı
Bilmezdim Ayrılığa
Ağlamak yakışırmış

Özlemleri üst üste eklediler
Nedendir haberim yok
Yıllarca sakladılar



NEYDİ BUGÜN
Aşkım Benim

Büyük oldu
Ayrılığım 
Hüsran sorarım
Sana söyle nasıl
Kapanır bu yara
Bu yürek nasıl
Dayanır ayrılığa





UNUTMA    
Beni asla unutma
                                                         Hatırla senle ve
              Sensiz gecen günümle
                                                                                                                                 
SUSKUN
O suskun
Akşamın her saatinde

Kaç gece ağladım
Duyan olmadı
Yıllarca karşıma
Çıkmadı 




GÜN OLDU
Gördüğüm
En güzel rüya
Senin olduğun
Duyduğum en
Derin sevgi
En güzel senin












CANIMSIN
Canımsın Benim
Sen Benim
Güneşimsin
Ay yıldızım
Ve menekşemsin
Sen benim






                                               
ŞİRİNLER
Şirine
Şirincik
Şirinler
Geliyor
Birincik
Sırada
Canısı
Şirin



BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR  :
 
Perice'den Zümrüt-ü anka

    Perice'den Anneler günü







Perice'den Üç Silahşörler

    Oya'dan Manş Denizi












Bizi Takip Edin

Share

Hiç yorum yok: