Rek.+ Hayvan barınak

Yasaklı Site

14 Ekim 2014 Salı

Çocuk Bakıcısı Bayanlar



ÇOCUK BAKICISI BAYAN ARAYANLARA ÖNERİLER

Her çalışan Annenin,Babanın Çalıştığı çocuklarını emanet ettiği bir dönemde yaşıyoruz, Çocuk bakıcısının Görevini  hayatını  ailesine Çocuğunuza belirli saatte  baktığı Çocuğunuza İlgilenmek, yedirmek, ve Sorumluluğunu üzerine almak , ilgilenmek, mutlu edecektir elinden geldiğince. Bakıcıyla iletişim kurunuz annelik göreviniz  Sorumluluklarınızı  Bakıcıya bırakmamalıyız Eğitimci bakıcı olursa  Daha güven de olur. 



Çocuklarımız, bakıcıya, hak ettiği parayı verin,  Bakıcı şartlarınıza göre yatılı bakıcı  bulabilirsiniz. Fırsat buldukça Annede, çocuğunla ilgilenmeyi bırakmasın Zaman geçirin  Sırf bakıcıyla olmasın  Baba, çocukla iletişim kurun Çocuğunuza baktığı için aralarda Bakıcınıza izin verin. Çocuk kararları  bakıcıyla konuşun Çocukla ilgilenmesi için  bakıcıya, Resim, kitap, oyun olarak ona eğlenceli  Gelecektir. 


Bakıcı eyer ailesi şehir dışındaysa Ona izin verin ve altı gün çalışıp Evden çıkmayan, bakıcı Çocuğun bakıcısını  bir aile olarak görün  alışması için    Benim baktığım üç yaşında kız çocuk vardı  Kız çocuk yanıma geldi Abla bakacak  mısın Tabii ki, Ortada bırakamazdım Bir yüzü vardı  Öyle bakıyor diki Hüzünlü olarak  Kıza dört elle sarılarak  Oda sarılmıştı  ilgilendikçe Kız daha çok seviyor. 

Benimle çok mutlu oluyor  Tabii ki bende  yanında Sevincini Paylaşıyorum  Çalışan Anne, Babanın durumu, çok  zor Kızını emanet ediyor  Bir parçasını  ve kız  seneler sonra  Büyüdü,   Ve genç kız oldu  benimle iletişimini Bozmadı  Aradı  Sordu Bana  düşkünlüğü  Güzeldi  Kızın bana  geldiği zaman Çocukluğunu  anlatıyorum.  Gözünün İçi gülüyor  İşte  bende  küçük,mü küçük minnacık bir kız çocuğunu Sevimliğini anlatım. 

Konuk yazar
ZERRİN CE__




Share
Bizi Takip Edin

Hiç yorum yok: