Rek.+ Hayvan barınak

Yasaklı Site

7 Haziran 2015 Pazar

Makale. Hayatımdaki Kütüphane



 EN İYİ DOST KİTAPLAR ve EN İYİ MEKAN İSE KÜTÜPHANELER

Kitap  demek   bazı   insanlar  için  hayat  demektir.  Bu  İnsanlardan   biriside  benim  sanırım  ve 
kitapsız   bir  dünyanın  var olabileceğine  inanmak   İstemiyorum.
Her  bir kitap,  yeni  bir  macera, yeni  bir heves,  yeni  bir tutku, Yeni  bir başlangıçtır.
Benim  dünyam'da   Evet   ben  bu  dünyanın  bağımlısıyım  Asla   bu  dünyadan  vazgeçmem.






Kocaman  bir  kütüphane,  İçinde  dünyada  var  olan  gelmiş, geçmiş  en  iyi  polisiye  romanları 
Göz  yaşlarının   akıp  gittiği  aşk  hikayeleri,  öğrenildiği  zaman   ufku  ile  iki  katına  çıkaran  şaşırtıcı  bilgiler  biraz  eğlenip   gülmek  için  mizahi  yazılar.   Fıkralar,  geçmişimize  ayna  tutan 

          Öncelikle  her bir  tarafında  raflar olacak. Bol raf  demek  çok  kitap  demek

Tarih  kitapları,   İnsanı  başka  diyarlara   götüren   üstatların  şiirleri,   okumaktan  bir  türlü  
Sıkılmadığımız   klasikler,  her  okuduğumuzda   farklı  bir  düşünceye   sahip  olacağımız  edebi  eserler.    Ve   daha   bir  sürü   şey.  Ben  bunların   hepsini   kocaman   kütüphanede  görmek  isterim.
Duvarlardan  biri  tamamen  camdan olacak  ve  camlı  taraflarda yukarıda  olduğu  gibi  okuma 
yerleri  olacak .
Bu  kütüphane   içerisinde   saatlerce ,  günlerce  hatta   haftalarca   kalıp   tek, tek  elime  geçirdiğim   tüm  kitapları   bir  kelimesini   atlamadan   okumak   benim için   eşsiz  bir  durum  olurdu.
Kış  günlerinde   kış  günlerinde  dışarıda  yağmur  veya  kar  yağarken  ben  ilime  sıcak  çikolatamı  alıp  önüme  kitapları koyup   okuyacağım.

Bu  kütüphane   öyle  bir yerde  olsunki  ben  her  istediğim  zaman  oraya  ulaşayım   Ben  kütüphaneye  gidemicekte   içindeki   kitaplara  olan  özlemim  katbekat artsın.  isterim  Hatta  aradığım   bir  kitabı   ya  da  bir  bilgiyi  hemen  bulmak  istemem   O kitabı   ya da  bir  bilgiyi  hemen  bulmak  istemem.   O kitabı  ararken  başka   kitaplarda  sürüklenip  gitmeyi   isterim.


Aynı  zamanda   masa  koltuklarda  olmalı  Ben  okurken  şekilden şekle  girenlerdenim. öyle  oturupta  okuyamam . Canım  sıkılır  yatarak  okurum,  canım  sıkılır  bağdaş   kurarak okurum.
Bu  meceradan   diğerine  sonsuz  bir  serüvendir,  benim   hayalimdeki   kütüphanem.

Konuk  Yazar  ZERRİN_CE   




Share
Bizi Takip Edin

Hiç yorum yok: