Rek.+ Hayvan barınak

Yasaklı Site

21 Temmuz 2014 Pazartesi

Fatma Tunca Özgüç Şiirleri-13

ACI GURBET
Ben seni
 Hasretini çekmek için sevmedim
 Gurtbete yollayıp
Arkandan bakmak için
Sevmedim.
Benimsin benimsin deyipte;
 Hayalini yaşamak için sevmedim
 Geceleri gece edip
Gündüzleri gece etmek
 İçin sevmedim
Ben seni beni
Sevmen için sevdim.
 02.10.1995 / 14:30

                                         
YOK OLAN UMUTLARIM
Kuş olup uçuvermiş
 Umutlarım ,
Avuçlarımın arasından.
 Sonbahar yapraklarıyla
Tek tek eksilmiş
 Hayatımdan,
Bakakalmışım ardından
 Yaşanmamış günlerin .
Arzularıma zincir vurmuşum
 Birer ,birer .
Aşkımı, hasretimi
 İçime gömmüşüm
Haykırmak istemişim
Yapılan bunca haksızlıklara
Bağırmamışım.
 İsyan etmek istemişim
Ayrılığa ,hasrete
Ne bir kuluna
 Ne Tanrı'ya duyuramamışım.
05.10.1995 / 21:10

                                                                                                    
HASRETİMSİN
Bazen bir bardak su
 Bir yudum ekmek
Kalıveriyor boğazımda.
Sıcacık bir çay
Buz oluyor elimde .
Bir şarkı dudaklarımda
 Bir tebessüm donuveriyor
Yürüyüp dururken
Gitmez oluyor ayaklarım.
Gecenin yarısında
Saatin insafsız tik takları
 Bölüveriyor uykularımı.
Göz yaşlarım
Kuruyuveriyor göz pınarlarımda,
 Bir yıl daha yaşlanıveriyorum
Her gün.
Sen aklıma gelince
05.10.1995 / 20:10
                                                                                         
                                                     
GECELERE SOR
Anlat diyorsun!
Telefonda bana
 Anlatabilirmiyim kelimelerle
 Bak yüzüme,
Bak gözlerime
 Anlatamadığım sevgimi
 Ölümsüz aşkımı
 O kahrolası
Bitmek bilmeyen gecelere
Her günü birbirinden uzun
Gündüzlere sor.
 Sor şiirlere mektuplara .
Anlatamadıklarımı
Ağaran saçlarıma sor
 Sor ki anlatsın sana
Resimler
 En dertli şarkılara
Elindeki kadehe
Başını koyduğun yastığa
Sorda anlatsın sana.
 Milyonlarca kere sensizzliği
Çaresizliği umutsuzluğu,
Yetersiz kalan kelimelerle
Sorda anlatmaya çalışsın
Suskunluğumda
Benim anlatamadıklarımı.
03.10.1995 / 07:05

                                                              




 


Share
Bizi Takip Edin

Hiç yorum yok: