Rek.+ Hayvan barınak

Yasaklı Site

12 Temmuz 2014 Cumartesi

Fatma Tunca Özgüç Şiirleri-12


APANSIZ GEL
Ekleyiver  yolları ,yollara
Gurbetleri  yok et   bir  adımda
Bırak , uzayıp  gitsin
Tren  yolları.
Gözlerin  yaşlı , el sallayan  sen  olma.
Uzat  ellerini  sıcaklığın  duruyor  hala
Bırak  postaneler  yıkılsın
Sana  ne?
Postacıların  hiç  biri  çalışmasın.
Rüyaları  hasretlilere  bırak
Gece  gündüz  deme  apansız  geliver
Hasretinle  yanan   bağrıma.
14.06.1995 / 14:30

            


HAYALİN
Kilometre   taşlarına  koydum  adını
Bir  öptüm  bir  daha   öptüm,
Şarkıları  hep  sana
İkimize tuttum.
Çiçeklere   ağaçlara  bakıp
Yeşilde  gözlerini  gördüm.
Mısralara döktüm duygularımı
Ağlamayacağım  işte
Aptal , bu ne  sevgi  diye  güldüm
Tekrar  hayalini öptüm.
Elinde  karanfille , sana
Kavuşacağım günün  hesabını yaptım
Kaçıncı  kez , olsun  deyip
Aptal  aşık  gibi  yollara  düştüm
14.06.1995 / 15:00


 ışıldayan gül resimleri
                           

HANİ  BİZİ  ÖLÜM  AYIRACAKTI
Bir  zaman  bitecek  demiştin
Hasretlik ,ayrılık ,gözyaşı
Kilometre  taşı  gibi  hayatımız
Başlayacak  demiştin  “0”  dan.
Gülmeyi  unutan  yüzün  gülecek
Yeniden  doğacaksın  yeniden.
Kötü  bir  rüyaydı  gördüklerin
Sıkı  sıkı  saracağım
Göğsümde  uyuyacaksın.
Okşarken  saçlarını,
Yine beni  göreceksin  demiştin  rüyanda.
Öperek  uyandıracak
Yeniden  başlayacaktık  yepyeni  bir  güne
El  ele, göz  göze, diz  dize.
Hüzünlü  şarkılar  yoktu  hani
Telefon  çalacak  diye  beklemeyecek
Postacı  yolu  gözlemeyecektik
Gitmekmi  zor , kalmakmı
Diye  sormayacaktık
Sen  gurbetli ,ben  gurbetçi
Olmayacaktık.
Aşkımızda  bitecekti  her  şey
Bir  zaman
Bittiği  yerden  başlamayacaktı
Hani  bizi  ÖLÜM  ayıracaktı?
 14.06.1996 / 15:15


          hareketli gül resimleri              hareketli gül resimleri                 hareketli gül resimleri        



HER GECE DÜŞERSİN YÜREĞİME
Bak  yine  gecenin  bir  yarsı
Bu  kez  boynum  sadece  bükük  değil
Gözlerimde  bir  damla  yaş,
Bilmem  hangi  dert  için
Ağlamak  üzere.
Yanık, yanıkta  olsa
Şarkılarda  avutmuyor  artık.
Ya  telefon
Bilmem  kaçıncı  kez  arıyorum
Araları  asırlar  boyu
Dualarımda  kar  etmiyor
Bu  gece,
Yapayalnızım.
Hasretliğin  en  koyusu
Acımı  acı  bir  hüzün  kalbimde,
Ve  ben taş  gibi  olan  bedenimi
Gözlerim  bir  noktada
Senden  telefon bekliyorum.
SENSİZLİĞE
Bir kez daha
Lanet ederek.
 29.06.1995 / 23:50
                                      


HERŞEY SENİNLE GÜZEL
Demiştim  sana , seninle
Herşey   güzel   diye
Bir  başka  en  sevdiğim  çay  bile
Buram ,  buram.
Sensiz  içmemeye  yemin  ettiğim
İçkiler  bile , sen  sununca başka
En   uzun  öpüşlerin
Her  derdime  derman.
Uykular  kollarında  , bebekler  kadar  sakin
Yıldızlar  bile  seninle
Gecede  bir  başka  parlar
Dedim  ya!
Seninle  hava , su , ekmek
Yaşamak
Kollarında  ÖLMEKTE  güzel.
 30.05.1995  /  00.30




                                                                               


SENSİZ OLAMIYORUM

Ağlamak  istiyorum
Gözyaşı  oluyorsun.
Gülmek  istesem
Boğazımda  ğümlenen  kahkaha.
Şarkı  söylemek  istesem
Dudaklarımdan  sen  dökülüyorsun.
Dua  etsem
Tanrı’dan  sonra  sen.
Yollara  şsem
Bütün  yollar  sana
Dudaklarıma  elimi  götürsem
Öpüşün.
Saçlarıma  dokunsam  ,okşaman
Ellerime  bile  bakamıyorum
Ellerimde  ellerin.
Neye  nereye  baksam
Seni  görüyorum
Öylesine  kanıma , canım  işlemişsinki
SENSİZ  olamıyorum.
 30.06.1995 / 00:45

                                                                                   
ARTIK DAYANAMIYORUM

Bir  gün  gelecek  birtanem
Kederli  şarkılara  son.
İçkiler  içeceğim  elinden
Bir  gün öncesinden 
Çökmeyecek  ayrılık  acısı
Sus  pus  olmayacağım  hüzünle,
Neşeli  türküler  söyleyeceğim.
Bir  mısrasını  ben
Bir  mısrasını  sen
Işıl  ışıl  olacak yuvamız
Ne  sen  benim
Özlemimi  duyacaksın
Ne  ben senin.
Telefonun  fişini  çekeceğim
Mutluluk  üzerine  şiirler
Yazacağım.
Gözlerimdeki  yaşlar
Mutluluk  yaşları  olacak.
Bir  gün  gelecek
Herşeye  PARDON  diyeceğim.
Dayanamıyorum
Kollarımı boynuna 
Dolayıp  öpemememe
Dayanamıyorum
Göğsünde  uyuyamayıp
Sabah  sensiz  uyanmaya
Dayanmıyorum
Asker  gibi  gün saymaya 
Dayanamıyorum
Böyle sensiz herşeye
ARTIK  dayanamıyorum!
 30.06.1995 / 03:00
 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            
 NEDEN
 Neden? hep  bana  sensizlik
Neden?  hep  hüzün
Neşeli  havalar  varken
Neden? dertli  şarkılar
Pembeler  yakışırken
Neden?  hep  siyah
Güllerin  sarısı  dururken
Neden  kırmız ı karanfil
Doya  doya  ağlamak  varken
Neden ? yüreğime  akan  gözyaşları
Neden  kavuşmak  varken  hasretlik
Neden seninle  olmak  varken
AYRILIK ! 
30.06.1995 / 02:30

                         0712edtulip12vq5 Çiçek Gifleri            0712edtulip3yk0 Çiçek Gifleri              0712edtulip12vq5 Çiçek Gifleri               0712edtulip3yk0 Çiçek Gifleri                                                                                                                                                                                           SEN VE BEN   
Bir düş kuruyorum     
Kendi dünyamda
Sen ve ben
Ipıssız bir adada
Sen ve ben
Geceyle gündüz h,ç farketmez
Ne senin  ellerini tutacak
Ne benim kıskanacağım kimse
Bazen anam ,bazen babam
Herşeyim sen orda
Bir ada düşlüyorum
Deniz gökyüzü,martılar
Birde sen
İster dünya dönsün
İster saatler dursun
Güneş domasda olur
Bir SEN birde ben 
05.07.1995 / 20:30 

 flowers9ie9 Çiçek Gifleri                           flowers9ie9 Çiçek Gifleri                           flowers9ie9 Çiçek Gifleri                                                                                                                                                                                     
 ÖFKELİYİM
Öfkeliyim yokluğuna
Seni götüren otobüse,terne
Öfkeliyim sensiz geçen
Onca yıllara
Öfekeliyim seni benden ayıranlara
Koparırcasına
Geceye , doğan günede öfkeliyim
Yağan yağmura , açan çiçeğe
Kuşlarada öfkeliyim
Beni doğuran anama
Kör talihimede öfkeliyim
Bozuk düzene 
Kırık dökük hayatıma
Ağaran saçlarıma
Beni sensizliğe 
Mahkum ettiğin için 
SANADA öfkeliyim!
06.07.1995 / 03:40

                                                                 
          

  
 ONU BANA VERİN                                      
Gideceğin  yere
Bela olur diye götürmedin
Koyuverdin yayan yapıldak
Hayat yolunda.
Anam , babam, kardeşim
Herşeyim ol dedim,
Engel olurum diye götürmedin.
Ellerimi tutma
Sıkı sıkı sarma
Ayrılamam dedim
El sallayan sen oldun.
Gözlerimden öpme
Ayrılık olur dedim
Beni dağlar ardına attın.
Alın bütün yeşiller,
Beyazlar, sizin olsun
Yalnız onu bana verin.
Gündüzlerde sizin olsun
Geceleri , koyu karanlığı bana verin
Zenginlikler para pul
Hepsi, hepsi sizin olsun
Bir kuru ekmekle
Yalnız onu bana verin.
İçkilerde sizin olsun
Bir yudum suyla
Yalnız, onu bana verin
Güneşler , yıldızlar
 Dağlar taşllar
Sizin olsun
Onu bana verin
Bir tek "o" bana yeter.
06.07.1995 / 05:30
                                                                                                                                                                                
                                                                                          
                                                                                                                                                              
AŞKIN
 İlk gördüğüm yerde
Girivermiştin kalbime
Gözlerine baktıkça büyüdü
Sevdikçe kanımda dolaşır oldu 
AŞKIN
Gençliğim , orta yaşım oldun
Saçlarımın aklarında güçlendi
Sevgin
Hasret çektikçe sana
Ölümsüzleşiverdi aşkn
Gün oldu öfke
Gün oldu kin
Kenetlenince ellerim
Tek vücut oldu bedenim
Ben sevdikçe
Ben yaşadıkça
Dağ gibi büyüdü 
AŞKIN
Gönlüme sığmaz oldu.
06.07.1995 / 17:00                                                                                                                                                                           
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        
 ALIŞTIM
Alıştım yokluğuna
Hasret çeke çeke  
Alıştım sen yokken
Yıldızlara baka baka
Hangi sana daha yakın diye .
Gece sabahlamaya
Alıştım
Uyursam rüyamda görürüm diye.
Islanan yastığımla uyumaya,
Yediklerim sen aklıma gelince
Boğazıma düğüm düğüm olup
Yutmaya.
Alıştım günleri saya saya 
Beklemeye   
Alıştım birgün bitecek 
Ümidiyle avunmaya
ALIŞTIM  hergün ölürken yaşamaya.
06.07.1995  /  18:00
                                          
                                                                                  
          






Share
Bizi Takip Edin

Hiç yorum yok: