Rek.+ Hayvan barınak

Yasaklı Site

12 Temmuz 2014 Cumartesi

Fatma Tunca Resimleri-11



ANLATAMADIM
Sana  Olan  sevgimi
Ben  anlatamadım  Bir  Türlü
Çiçeklerin  dili  olsaydi
Anlatsaydı.
Sana  tuttu ğ um
 Ş arkıların  dili  olsaydi
Anlatsaydı.
Anlatsaydı
Yıllar  Yılı  feryadımı
Gece  olunca  yapayalnız
Duvarların  dili  olsaydi
Anlatsaydı.
Anlatsaydı  Teker  Teker
Kadehler
Sana Olan sevgimi
Anlatsaydı
Da ğ lar  ta ş lar
Anlatsaydı
Bir  Tanri, birde   Benim   bildi ğ im
A Ş KIMI
Anlatsaydı  kırık  dökük
İ ki satırımı
17.07.1995 / 03:30


RÜYA
Sen i rüyamda Gördüm
Dun GECE,
Öylesine  duruyordun
Hayal  Meyal  hatırlıyorum
Bana bakıyordun sevgiyle.
ACILAN bakmak kollarına ko ş tum
Hasretle.
Öptüm, öptüm  birdaha  öptüm
Tek  vucut  Olan  bedenimle.
Kokunu  özlemi ş im
Seni  Dünyalar  Kadar
Sevdi ğ imi  söyledim
Rüyaymı ş .
Beni  Rüyanda  Gör dedin
Diye  Gördüm.
Rüyada  Olsa
Yana ğ ımdan  süzülen
Ya ş ı  silip
Yorgun  ba ş IMI  ıslanan
Yasti ğ a koyup
Tekrar  uyumaya  çalı ş tim
Rüyamda  görürüm  diye
17.07.1995 / 04:50







Share
Bizi Takip Edin

Hiç yorum yok: