Rek.+ Hayvan barınak

Yasaklı Site

12 Temmuz 2014 Cumartesi

Fatma Tunca Şiirleri-10




SENSİZ
Yağmur Yağıyor yine
Bugün
Tek başıma Sokaklarda
 Beni Sensiz ıslatıyor.
Bir toprak Kokusu yayılıyor
 Senin kokunu andırıyor
 İçim sızlıyor
Hüzünleniyorum.
Sarı yapraklar dökülüyor
 Hüznüme hüzün katarak
Yağmur Yağıyor
Çisil, çisil  
Ben sensiz
Yürüyorum.
Bir sonbahara DAHA
 Giriyorum
Sensiz TEK başıma.
29.09.1995 / 14:20

 

KIRGINIM SANA
Sana şiirler yazmayacağım
 Birdaha
Kırılan kalbimle
Destan yazacağım
Esirgediğin Bir Zevk
Kırmızı gülün for
Kırgınım sana ..
 Ben kucak dolusu vereceğim.
Kaç gündür rüyama girmiyorsun
Yorgun gözlerimde kırgınım sana
 Bir Anlık uykusunda
Ben Düşlerin olacağım.
Yorgun başımı
 Omzuna koyamadım
 Kırgınım sana
Saçlarımı okşamadın
 Ben seni Sıkı Sıkı saracağım.
Sen beni özlemedin
Kırgınım sana
Ben hasretin gurbetin olacağım
 Sen beni Sevdin Bir kere
 Kırgınım sana
Ben ömür boyu Kolen olacağım.
22.12.1995 / 23:45






Share
Bizi Takip Edin

Hiç yorum yok: