Rek.+ Hayvan barınak

Yasaklı Site

12 Temmuz 2014 Cumartesi

Fatma Tunca Şiirleri-9




Hayd İ GEL İ VER
Haydi  geliver  Bir tanem
 Onun Bitiriver ş eyi
 Kır zincirlerini hasret
Kır da beni de al Yanina    
 Ya ş anmamı ş ları ya    ş ayalım  seninle
 Haydi geliver de,
Rüzgarlar benden Yana essin    
Güne ş  Bizim  üstümüze  do ğ güneş
 Haydi  geliver  de,
Sarılayım  Hiç  ayrılmamı ş casina
 El ele yürüyelim gelece ğ e
 Açsın için Çiçekler Bizim
Ku ş lar  ötsün için Bizim
 Haydi  geliver de,
 Ya ş anmamı ş ları  ya ş ayalım seninle
Ş söylensin için Bizim arkılar
1995/10/01   / 15:45


Bir gurbet türküsü
Bir gurbet türküsü
Tutturmuşum
Yollar umudum
 Dağlar hasretim.
Bir gurbet türküsü
Tutturmuşum
Hasretin buram, buram
 Özlemim çığ Gibi Büyüyor
Ismin dudaklarımda şarkı
Aşkın yüreğimde kor
Resmine bakıyorum
 Defalarca.
Bir gurbet türküsü tutturmuşum
 Gece gündüz soyluyorum
Türkülerde teselli buluyorum
Bir türkü tutturmuşum Yollar umudum
Dağlar hasretim
 Kavuşmak dilegim.
01.10.1995 / 00:03





Share
Bizi Takip Edin

Hiç yorum yok: