Rek.+ Hayvan barınak

Yasaklı Site

16 Kasım 2014 Pazar

Resimler denizin kırmızısı



KIRMIZIYI  SİMGELEYEN GÖKYÜZÜ

Deniz insanın içini  açar, Deniz mavilik, deniz sonsuzluk,deniz Özgürlük demektir.
Deniz dendiğinde   yada  denizi  gördüğünde  bir  insan  şöyle rahat, şöyle  derin  bir nefes alınır Kuşlar gelir aklına insanın, gemiler, Kız kulesi ve dalgalar gelir. 


Hatta bazen martı  olup uçmak ister insanın yüreği denizin  Sonsuzluğunun üzerinde deniz
Bazı insanlar için,  sadece bir su  kütlesi değildir. 
Denizsiz yaşayamayan, suyu denizi yok diye bazı şehirlerde  barınamayan İnsanlar  tanırım ben. 
Elinize  simidinizi alıp, bir  çay söylediyseniz  eğer ki köşedeki   çay  bahçesinden  sonrada oturup  yudumlayarak  bunları denize  karşı  sizde  deniz siniz yaşamazsınız  artık. Hele  o  iyot kokusu yok mu dur? 


İnsanı  nelere  götürmez ki ?  Dağlara, ovalara çocukluğa  aşka  Deniz siz  yaşayamam ben  yazın sıcağında,  Buz  gibi  sularında,  Serinlemek,  manzarasıyla  yemek,  Akşam  yemeklerini deniz güzellik,  Deniz  mutluluktur  benim için  Kucaklayın sizde denizi  size sonsuzluğu   getirecektir. 

Çıktım  ve  yola oturdum denizin gökyüzüne bakarak  oturdum deniz  ne kadar  dalgalıda olsa, sonunda  durulur. Denizin  sakin   olduğu  zaman,  Büyük  dalgalar  çarpmaz.
Denizin  kenarında oturarak, ve ya  suya  bakarak  denizi  aşamayız.





Bizi Takip Edin

Share

Hiç yorum yok: