Rek.+ Hayvan barınak

Yasaklı Site

9 Mart 2015 Pazartesi

Bir Öğretmenin Kaleminden



ANILARIM ve ALIN YAZIM BENİM

Tanrım  alın yazım mı  bu  benim  devamlı  kahretmek,  kahrolmak  Bir  rahat  yüzü  huzur  bulamıyacakmıyım.
Neden  ne  yaptın  bana  bunları   layık  görüyorsun ?  Evet  en büyük acıyı  tattırdın bana yeter 
artık,   isyan   ediyorum   hepsi  kolay çekilir,   ama  çoluk  çocuk,  hasreti   zor  geliyor  tanrım. 


Yokluğa  alıştım  artık, bugün  kazanıp,  bugün  yiyorum  vede  bağırıyorum,  yani  muhtaç bir
vaziyete  düştüm   elim,  kolum  tutuğu   halde  Tanrım sana  her zaman  şükür  ettim, ben  bu duruma   düştüğüm de  yani   normalde  muhtaç   olduğum  zaman,  canımı  al  dileğinde  bulunmuştum.
Yenileniyorum  ne  olur   ya,  işimin  düzelmesine  yardımcı  ol   yada  canımı  al,  Eşime, çoluk, 
çocuğuma  yardım  edemiyecek  durumlara  düştüm.


Ben   ağlacağıma  eşim  bana  yardım  ediyor.  Gömlek, iç  çamaşırı  ceket  alıyor  ve  ben  ona  tek bir  beşbinlik   verip   İzmire  dönüyorum ve  ertesi   gün  telefon  ettiğimde  ilk  sözü  bana  kırgın  olduğu,   neden   para  bırakmadığım  oldu  belki   haklı   ama  o gün  benim  cebimde 
ne  vardı   otuz  bin tele  vardı, bunun  bir kısmını  oğluma verecektim  diğer  kalanla  ay  başına  kadar idare edecektim.

Hesaplarım  böyle  idi,  çünkü   çalıştığımdan    fazlasını   çekmiştim.  Canımdan   çok  sevdiğim  karım   ve  çocuklarım   için   birşeyler   yapamamanın  üzüntüsü   beni  mahfediyor.
Bugün de  on beşgün  oldu  ama  vücudum   ve  kafam  rahat , moral  bozukluğu  ve üşütmelerde  olmasa,  korkuyorum  hasta olmaktan , şu ortamda  hasta  olmak da  yasak   bana  çünkü    hergün   azda  olsa  akşamları   3 saat   çalışıyorum,  birgün    aksatırsam  bu  işi de  kaybetme  korkusu  var.

Onun  için    hasta  olmamaya   çalışıyorum  Hasta da  olsam  derslerimi  ihmal  etmiyorum.
Öğretmenlik  çok  güzel  birşey   baya  unutmuşum  insanın   bir  şeyler    öğretmesi  karşındakilerin   memnuniyeti   ve  netice   olmak   çok  güzel   bir  duygu.  Karşında  küçük  çocuk olmasada  öğrenci öğrencidir. İşte bu uğraş  insanı kötü alışkanlıkların danda  uzak tutuyor.


Evet  şu an bindokuzyüz  atmış sekiz değil  şartlar belki  çok  farklı  evet  şuan  bindokuzyüz seksen   Haziran ıda  değil,  ancak  geçen  yılların   hiçbir   önemi   yok   yeterki    insan  kendi   
yaşamında  kurduğu düzeni  sürdürebilsin  vede  kararlı  olsun.  
Şuan   çok  şeyi   arkada  bırakmış   vede  yalnız  kalmış   bir vasiyette kahredecek yazıyorum   defterim,  evet  tek vefaker   beni tek  anlayan  sensin  ve sana  açılıyorum.

Beni  ne  kadar    suçlarsa   suçlasın    neticede  aklım  seni  düşündüğümde  ve   araştırdığında  ondan   başka   kimseyi sevmediğimi belki anlayacak, çok  hatalar olduğunu  biliyorum.
Sevgili  site  izleyicileri  umarım  okuyunca sıkılmamışsınızdır, sevgiler , saygılar.

Konuk  yazar  Zerrin_ce




Share
Bizi Takip Edin

Hiç yorum yok: