Rek.+ Hayvan barınak

Yasaklı Site

18 Nisan 2015 Cumartesi

Anılarım. SEVGİLİ NİDA



SEVGİLİ     NİDA

Tatlı  acı  sevinç  ve kıvanç  verici  veya üzücü  birçok  arbedenin  içinden  sıyrılıp  Tek kurtuluş  yolunun  olarak  gördüğüm  şekilde  hareket  ediyorum  beni ileride affedeceğini  ve de  hak vereceğine   inarak  sana ve da ediyorum.

Aramızda  geçenler  basit'e  alınmıyacak  derecede  özellikle  benim için  çok kıymetli  kalbimde bıraktığı yeri   hiç kimse  dolduramaz.



Evet  nida,  sana  söylediklerimin  tümü gerçekti  seni  hiç  kimseyle  paylaşamıyacak kadar  seviyorum  ve bu böyle   kalacak   ancak içinde  yer ettiğin kara toprakta gizli   kalacak. 
Ancak kolay kolay, ölmiyeceğim  çünkü hayatta  ve tüm güzel  şeylerden   ihtikam alabilmek için  yaşamaya  gayret edeceğim.

Köşe  başında   elimde  mavi  bir sıvı   eski kirli pantolon, ceketimin  cebinde  bir avuç ekmek 
dudağında  topladığı  izmireti   ağzında  kimse görecek   tanıyacak  korkusuyla  sağı solu kolluyarak  cebinden   bir lokma  koparıp  yiyen  İşte benim  yarınki  tablom  ve sen  mutlu olman için   tüm benliğimle  dua edeceğim. 

Tanrı bu tip serserilerinde   dualarını  kabul eder.  Ve sen  kolunda  eşin   köşeden  geçerken 
Beni görme  nolur.  görme   ve  başını çevir. 
Ben seni   belli ettirmeden  seyredeyim  Oda   yetecektir  bana  tesadüfen   Evini  öğrenirsem   ve köşesinde   senin  çıkmasını  beklerim.



Sakın bakma  sadece  seni   görmek için olacak  bu  Evet  nida   İşte  hayat  tablom  fakat   bunda ne senin suçun   nede  bir başkasının   inan   bana  tüm suç  benim  zayıflığımdan  kalması   gönlümde   çünkü   zorla  sevilmesini istedim.
Sen den  çok  zor oluyor  be  nida  çok zor inan  bana sevipte,   sevilmemenin  acısı  insanı yıkıyor. 

İşte  kararımı verdim  Ancak   hüzün  acelem  yok  seni  kimse  bilmeyecek  şekilde  uğurladıktan sonra  bu  tablo  oluşacak.
Cebimde   bulunan  bir iki resimlere  bakarak  biraz  yaşamaya   kuvveti  bulacağım  mazimden  kalan  ve  üstüne  imza   diye  bıraktığın  teselli  bularak  yaşacağım.

Ve tüm  Kötülüklerden  intikam  alacağım,  Neden  böylesin  senin  mazini  iyi diye duyduk.
dedikleri zaman  bu   soranlara  tek  cevap  vereceğim  Hayat  bundan  hayatta  intikamı , alma yarışına  girdik  ve kazandım  böyle oldum.



Hiç mi  sevilmedim  sevdiklerin  ve derlerse  evet  sevildim  hemde çok  Aslında  ama  yasak  aşk kabul  ettiği  için  beni  itip  atma  seni  bildi  diye  cevap  verebilirsin.

Belki nida  aramızda geçenleri  Sadece  sen  ben,  bilcek  bana  İnan  müstesna  ol  Çünkü
oka dar  adi  değilim  bunu  daha öncede  öyleydi.
Ama  Sana  başka  türlü  mahvetmişler   ve  onlara  İnandın.  bana değil,  Bana  bir tek  ümit 
verebilseydin   tüm  hayatımın   her şeyi  değişecekti.

Zaten  ben  karar vermiştim  nida  sen  benim verdiğim  karardan  vazgeçe bilirim  düşüncesiyle devamlı  ters ledin  ama  Yalnış  yol  çizdin   bunu  zaman  gösterecek.
Beni  affet  nida  benim için daima  küçük  tatlı  Sevgi  olarak  kalacaksın  ve  kalbim de  bıraktığın yeri  hiç  kimse   alamıyacaktır.

Elveda  sevgili  Nida   Mutlu  ol.

Konuk yazarZerrin_ce




Share
Bizi Takip Edin

Hiç yorum yok: