Rek.+ Hayvan barınak

Yasaklı Site

1 Eylül 2019 Pazar

ilk geldiğim gün


SEVGİLİ GÜNLÜK İLK GELDİĞİM GÜN










İlk başladığım günden beri nasıl başladığımı bilemiyorum bu değildi. Başladım ve en sonunda buldu. Oyuncak almaya gittiğimde hiç bu kadar . sevinmemiştim.

 Nasıl olduğunu anlamadım bugün dönem sevinç olduğunu gördüm. Senin ne kadar sevimli olduğunu biliyorum. Baktığın zaman nasıl bildiğini ama o gün nasıl  olduğunu gözlerinden belli sandım nasıl geçtiğini gördüm.
Ney acaba farkın damısın günün ne olduğunu ilerleyen saat  geldi . Bak hiç ummadığın yerden  Ne olduğunu söyledim. Sabah  etrafı  seyretti .yaramaz çocuk sana ne anlatacağım.sözün de ilk başladığın da  çalış dedi.
Dönem  ilk gün   anda günden   çalışması söyledi . Bu en başarılı sonuç çıkardı.


Şimdi nasıl çalıştığını .neden . Niye yaptın  hiç de yapmadım dedi.   biraz sonra çıktı.

Çocuk olma verdiği duygu  olabildiğince güzel anlatım. Yıllar sonra baktığında içinde dostluk anımsa 

Baktım geçti uyuma gördün mü nasıl söyledi. Kim  kaç yıl sonra gördün mü nasıl olduğunu başlattın Ya nasıl olduğu söyle bakayım dedi. Neymiş sanki yanında varmış durdu. Bende şuan kendimi çok şans istedim. Sanki hisler söyledi.


Ya nasıl olduğunu söyle bakayım derdi. Neymiş sanki yanında varmış durdu. Bende şuan kendimi çok şans istedim. Sanki hisler söyledi.


Yani gitme Daha  işimiz var. Yıllar çabuk geçiyor baksana anladığından dolayı hiç susmuyorsun demi emek verdin gittin durum bu baksana anlattığın gibi çalışıyorsun . en sonda sustun.


Gün gün güne başladın artık. Uzun zamandır. Yol başladı zaman geçti hiç bu kadar geçmemişti ne kadar oldu sonuna geçti. Anlamadım yine kendin yaptın. Nasıl oldu. Bu durumun.




Konuk yazar. Zerrin_ce







Bizi Takip Edin

Share

Hiç yorum yok: