Rek.+ Hayvan barınak

Yasaklı Site

1 Eylül 2019 Pazar

kaktüsler ve güzel sözler




KENDİ BAHÇEMDE KAKTÜSLER ve GÜZEL SÖZLER 


Kaktüsler Çiçekler solmasın
Botanik bahçemiz kaktüsler
Güzel  yetenek  gerekir her zaman
Hayata dair her şey  güzeldir. 




Bahar tablo çiçek  olduğu yerdir.
Evinize renk katacak  saksı bitki
Sadece sevenle
Çiçek olsam  kaktüs olurdum.
Dilinden   ilinden  anlar.




İkimizin kalp çiçeğin  kokusudur.
Beğeni şarkı   söyleyen  her  Hayat hep güzel umut getirir.
Mutluluk erişebileceği  çiçek  sanat dır.Kaktüs
 ben odamın köşesinde bahsediyorum .



Rengi  bahar aldı özümden  korkmuyorum.
Bir güzel dilinden  anlasan  Sen toprağın  kaktüs çiçeği
Bulur seven   biridir.
Katlanandır Gece yârim oldu. 



Silme içimdeki   sesler Yaz sıcak soğuk ilkbahar  geldi.
İlk yaşayan  ilk sen oldun.
Kaktüs seven dikene katlanır.
Şimdi evimizin   kenar  süs  Bahçesidir.



Çiçek açtığı  yerde umut biter.
Her doğa gün içinde oldun.
Yeni üretim içindedir.
Geleceğin bugünün tohumları 



Armağan verilen Aşkın çiçeğini taşır.
Sahip olmak   isteyen  onun güzelliğidir
Çiçeği küçümseme yaratıcı küçümsemiş olursunuz.
 En güzel  etrafında  ot çıkmaya başlar.



Gözüm canlanır. Hangi yana baksan
Çiçek ağlıyor senin gönlü   sen de başladı.
Hangi çiçek ifade ediyor.
Yüzlerce her çiçek doğada başlar.



Sevgim dağlarda  kuvvetlidir.
Her güzel  çiçeğin etrafına  türer.
Birkaç kaktüsüm var. Dönemi geçirdim .
Çilek mum kokulu güzel kokusunda
Narin ve kırılgan temiz kalplerle durdu.



Sevme ziyan olmasın çiçekler

Renk soldu doldu niye böyle oldun.

Bırak gitsin derdini  söylesin.

Gözyaşı aktığını bilir misin

Terlediğini söylersin çiçek dalga gelir.  kaktüs eser.

Neşe verir İnsana şen  gelir.
Bahar olsun evinize şenlik gelsin .



Konuk yazar. Zerrin_ce





Bizi Takip Edin

Share

Hiç yorum yok: