Rek.+ Hayvan barınak

Yasaklı Site

26 Mart 2020 Perşembe

Fatma Özgüç Tunca.Şiirler-16


FATMA ÖZGÜÇ 'TUNCA'DAN ŞİİRLER

Hasretinle Yandım 

Gurbetliğin Hasreti
Bir silgi olsa elimde
Siliverdim kötülükleri…
Bir kalem olsa elimde;
Sevdalılara sevgilerini




Gurbetlilere hasretini
Bir kalem olsa elimde          





Eşini bekleyenlere eşini
Çocuklara babalarını
Yuvasızlara yuvalarını



Bir silgi olsa elimde
Göz yaşını acıyı
Yasak ederdim  Izdırabı



Ay öyle bir silgi  olsaydı elimde
Kafamdaki kahredici düşünceleri
Siliverirdim sevgilimin göğsünde yatarken
Ve bir kalem olsaydı elimde baştan yazardım yazgımı
8 Temmuz 1995 saat 20.30






Hasretini Çekiyorum
Senin için yanıyorsam kimene
Gece ile gündüzü bir ediyorsam kimene
Adını dlime türkü diye dolamışsam



Uyumuyor yemiyorsam kimene
Kimene aşkından şair olmuşsam
Hep seni düşünüyor,
Senin aşkından ölüyor
Seni senden çok seviyorum,

Konuk yazar fatma ozguc tunca




Bizi Takip Edin

Share

Hiç yorum yok: